كارت هاي ملي هوشمند ایثارگران تا پایان سال 91 صادر مي شود
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت،شورای عالی اداری در یكصد و پنجاه و چهارمین جلسه خود به منظور تسهیل در ارایه خدمات به ایثارگران و بنا به پیشنهاد مشترك بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت كشور(سازمان ثبت احوال كشور) و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور،سازمان ثبت احوال كشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران را موظف كرد؛ تا پایان خردادماه سال 1391 برای طراحی، تولید و توزیع كارت هاي ملي ایثارگران در استان قم و تا پاپان سال 91 در سراسر كشور در قالب كارت هوشمند اقدام كنند.

بر این اساس، بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است، هماهنگ با اجرای پروژه پایلوت كارت هوشمند ملی چند منظوره در استان قم، برای راه اندازی سامانه های ارائه خدمات الكترونیك به جانبازان و ایثارگران در این استان اقدام كند.

همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران، باید تا پایان شهریور ماه سال 1391، برای تكمیل سامانه الكترونیكی ارایه خدمات به ایثارگران در سراسر كشور به شكلی اقدام كند كه پس از توزیع كارت های هوشمند ملی، ارایه تمامی خدمات به ایثارگران از طریق كارت های مذكور و این سامانه میسر شود.

شورای عالی اداری، دستگاه های اجرایی را نیز موظف كرده است؛ به گونه ای برنامه ریزی كنند كه زیر ساخت های لازم برای شناسایی و ارائه خدمات به ایثارگران از طریق كارت های هوشمند ملی تا پایان شهریور ماه سال 1391 فراهم شود.

بر این اساس، وزارت كشور -سازمان ثبت احوال كشور- نیز موظف است، دستورالعمل ثبت و بازیابی اطلاعات بر روی كارت هوشمند ملی را تهیه و در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دهد. سازمان ثبت احوال كشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز موظف هستند، طی مدت یك ماه برنامه اجرایی تحقق بندهای فوق را تهیه و در قالب تفاهم نامه ای به امضاء برسانند.

براساس این مصوبه، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر كشور مسوول حسن اجرای مصوبه هستند و دبیرخانه شورای عالی اداری،گزارش نحوه اجرای آن را به شورا ارایه می كند.

سیام **1912





:: برچسب‌ها: شب , باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: